Zadaj pytanie ekspertom na forum Klub CAD.

1
299
Zapytał: Marika Kowalska 0 | 31.03.2020 11:51:40

Pojawił się błąd aktywacji licencji oraz komunikat „skontaktuj się z administratorem sieci”. Co robić?

1 Odp. Wojciech Lelek 0 | 31.03.2020 11:51:40

Na początku należy włączyć ukryte foldery systemu Windows, a następnie:

C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT

Usunąć folder ADUT.

C:\ProgramData\FLEXnet

Usunąć pliki, których nazwa zaczyna się od adskflex. 

C:\ProgramData\Autodesk\CLM\LGS

Jeśli taki folder istnieje, usuń z niego folder dotyczący programów sprawiających kłopot. Przykładowo 001K1_2019.0.0.F dla produktu AutoCAD 2019.

Nie usuwaj innych folderów, bo może to spowodować błędy w pracy innych programów.

C:\Users\<username>\AppData\Local\Autodesk\Web Serivces

Jeśli istnieje plik LoginState.xml – usuń go.

Włącz ponownie product Autodesk celem aktywacji lub zalogowania.