Problem z pobraniem plików
Używam fusion 360 od kilki miesięcy i często pobierałem pliki a teraznie mogę pobrać mimo wielu prób
Dzień dobry,
Jeżeli pobierał pan wcześniej pliki, to powinno dalej dać się to zrobić. Zmiany wprowadzone do darmowej wersji Fusion 360 można śledzić w poniższych odnośnikach:
Changes to Fusion 360 for personal use | Fusion 360 | Autodesk Knowledge Network
Fusion 360 for Personal Use Changes | Fusion 360 Blog (autodesk.com)
Czy jest możliwe, że problem tkwi w tym, że dokument, który próbuje pan eksportować nie jest aktywny? W wersji darmowej występuje limit 10 aktywnych dokumentów. By uwolnić miejsce należy w jednym ze starszych projektów zablokować możliwość edycji, zgodnie z instrukcją w powyższych linkach.
Pozdrawiam,
Michał
Dzień dobry,
Jeżeli pobierał pan wcześniej pliki, to powinno dalej dać się to zrobić. Zmiany wprowadzone do darmowej wersji Fusion 360 można śledzić w poniższych odnośnikach:
Changes to Fusion 360 for personal use | Fusion 360 | Autodesk Knowledge Network
Fusion 360 for Personal Use Changes | Fusion 360 Blog (autodesk.com)
Czy jest możliwe, że problem tkwi w tym, że dokument, który próbuje pan eksportować nie jest aktywny? W wersji darmowej występuje limit 10 aktywnych dokumentów. By uwolnić miejsce należy w jednym ze starszych projektów zablokować możliwość edycji, zgodnie z instrukcją w powyższych linkach.
Pozdrawiam,
Michał