Aktualizacja do pełnej wersji
Dzień dobry,
trzy dni temu wykupiłem miesięczną licejncję na fusion 360. Niestety program nie zaktualizaował się do wersji licencyjnej. Powoduje to, że nie jestem w stanie zapisać projektu.
Dodam, że próby intalacji i reinstalacji nie dały skutku.
Proszę o pomocne informacje co może być nie tak?
Pozdrawiam
Piotr
Dzień dobry,
Proszę upewnić się, że adres e-mail na który pan się loguje to adres, z którym powiązana została subskrybcja Fusion 360. Program podstawowo wczytać powinien się w wersji trial, dopiero po synchronizacji z serwerem Autodesk zostanie uruchomiona jego pełna wersja. Proszę także sprawdzić, czy program ma możliwość połączenia się z internetem - Fusion 360 jako program pracujący w chmurze wymaga połączenia internetowego, zarówno do uwierzytelnienia danych logowania, jak i do możliwości zapisu plików w chmurze.
Na forum Autodesk (pod linkiem Solved: Re: Can't convert free trial to paid subscription - Autodesk Community - Fusion 360) znajdzie pan sposób na wymuszenie resetowania danych logowania do Fusion 360. Jeśli logował się pan na inne dane, niż została zakupiona licencja, warto przeprowadzić taki reset.
Jeśli adres e-mail jest poprawny, połączenie internetowe stabilne, a powyższe działania nie dadzą efektów, najlepiej będzie skontaktować się z Partnerem Autodesk, u którego zakupiona została licencja. Będzie można sprawdzić wtedy synchronizację pana konta z serwerami Autodesk i wyłapać ewentualne błędy po stronie producenta.
Pozdrawiam,
Michał