Zadaj pytanie ekspertom na forum Klub CAD.

1
626
Zapytał: Piotr Szczypkowski 0 | 05.03.2021 11:42:34

Aktualizacja do pełnej wersji

Dzień dobry,

trzy dni temu wykupiłem miesięczną licejncję na fusion 360. Niestety program nie zaktualizaował się do wersji licencyjnej. Powoduje to, że nie jestem w stanie zapisać projektu. 

Dodam, że próby intalacji i reinstalacji nie dały skutku. 

Proszę o pomocne informacje co może być nie tak? 

Pozdrawiam 

Piotr

1 Odp. Michał Urban 0 | 05.03.2021 02:58:16

Dzień dobry,

Proszę upewnić się, że adres e-mail na który pan się loguje to adres, z którym powiązana została subskrybcja Fusion 360. Program podstawowo wczytać powinien się w wersji trial, dopiero po synchronizacji z serwerem Autodesk zostanie uruchomiona jego pełna wersja. Proszę także sprawdzić, czy program ma możliwość połączenia się z internetem - Fusion 360 jako program pracujący w chmurze wymaga połączenia internetowego, zarówno do uwierzytelnienia danych logowania, jak i do możliwości zapisu plików w chmurze. 

Na forum Autodesk (pod linkiem Solved: Re: Can't convert free trial to paid subscription - Autodesk Community - Fusion 360) znajdzie pan sposób na wymuszenie resetowania danych logowania do Fusion 360. Jeśli logował się pan na inne dane, niż została zakupiona licencja, warto przeprowadzić taki reset.

Jeśli adres e-mail jest poprawny, połączenie internetowe stabilne, a powyższe działania nie dadzą efektów, najlepiej będzie skontaktować się z Partnerem Autodesk, u którego zakupiona została licencja. Będzie można sprawdzić wtedy synchronizację pana konta z serwerami Autodesk i wyłapać ewentualne błędy po stronie producenta.

Pozdrawiam,
Michał