Fusion 360 Logowanie
Witam
Proszę o pomoc w kwesti braku możliwości zalogowania do Fusion, pomimo poprawnego adresu email i hasła wyskakuje komunikat ze nie można sie zalogować lub wywala spowrotem do logowania, ponowna instalacja nie przyniosła efektu. Nadal ten sam problem wcześniej wszytko było poprawnie. Co zrobic? jakieś pomysły?
Po pierwsze warto sprawdzić połączenie sieciowe, które z powodów niestabilności może powodować problemy w połączeniu się z serwerami autentyzacji Autodesk.
Zalecam sprawdzić na stronie manage.autodesk.com czy konto, na które próbuje się pan zalogować ma poprawną licencję Fusion 360.
W takiej sytuacji występuje zwykle konkretny komunikat błędu. Warto sprawdzić jaki to komunikat oraz udać się po weryfikację problemu na stronę ava.autodesk.com na którym automatyczny helpdesk pomoże rozwiązać większość problemów z instalacją i aktywacją programów.
Pozdrawiam,
Michał