1
62
Zapytał Wojciech B 0 | 22.12.2020 12:04:49

Fusion 360 Logowanie

Witam

Proszę o pomoc w kwesti braku możliwości zalogowania do Fusion, pomimo poprawnego adresu email i hasła wyskakuje komunikat ze nie można sie zalogować lub wywala spowrotem do logowania, ponowna instalacja nie przyniosła efektu. Nadal ten sam problem wcześniej wszytko było poprawnie. Co zrobic? jakieś pomysły?

1 Odp. Michał Urban 0 | 22.12.2020 01:46:08

Po pierwsze warto sprawdzić połączenie sieciowe, które z powodów niestabilności może powodować problemy w połączeniu się z serwerami autentyzacji Autodesk. 

Zalecam sprawdzić na stronie manage.autodesk.com czy konto, na które próbuje się pan zalogować ma poprawną licencję Fusion 360. 

W takiej sytuacji występuje zwykle konkretny komunikat błędu. Warto sprawdzić jaki to komunikat oraz udać się po weryfikację problemu na stronę ava.autodesk.com na którym automatyczny helpdesk pomoże rozwiązać większość problemów z instalacją i aktywacją programów.

 

Pozdrawiam,
Michał