Panel sterowania -> Programy i funkcje -> Odinstaluj
Lub
Pasek zadań -> wpisz „uninstall tool” -> Postępuj zgodnie z instrukcjami w programie.
Jeśli instalacja produktu Autodesk nie powiedzie się, może być konieczne wykonanie czystej deinstalacji „clean uninstall” przed pomyślnym zainstalowaniem. Czysta deinstalacja usuwa pozostałe pliki z poprzednich instalacji i w razie potrzeby resetuje niektóre klucze rejestru systemu Windows.
Czysta dezinstalacja może być konieczna, jeśli:
- Próbujesz uaktualnić do nowej wersji i nadal pojawiają się błędy.
- Próbowano zainstalować produkt po raz pierwszy, a instalacja została zatrzymana w połowie.
- Myślałeś, że instalacja przebiegła pomyślnie, ale produkt się nie uruchomi.
Po czystej deinstalacji możesz spróbować ponownie zainstalować produkt.
Instrukcję czystej dezinstalacji znajdziesz pod linkiem:
https://knowledge.autodesk.com/customer-service/download-install/remove-products/clean-uninstall